lauantai 24. syyskuuta 2011

Yllätyslahja pankista



Johan myrkyn lykkäsi. Ohjelma ilmoitti äsken, että olen käyttänyt kaikki mahdollisuuteni ladata kuvia tänne. Hm. Tämä nyt ainakin vielä onnistui.

Jos käsitin oikein, niin kun pienentää kuvansa ennen lataamista enintään 800 x 800 kokoon, silloin niitä voi latailla niin paljon kuin tahtoo. Omat kuvani ovat kyllä olleet isompia.

No, keksin jotain.

Tajusin eilen, ettei minulla ole ensi viikolla kalenterissa muuta kuin tiistain ja torstain luennot yliopistolla, joten pakkasin tavarani ja tulin maalle. Nuo sienet olivat kasvaneet aitan taakse sillä välin, kun olin poissa. Eivätkö olekin kauniita?

Näin viime yönä hassun unen. Menin pankkiin asioimaan, minulla oli kaksi tärkeää asiaa toimitettavana. En saanut kumpaakaan hoidettua, mutta sen sijaan sain kissan.

Kissa oli jäänyt joltain asiakkaalta ja se olikin oikein kaunis, valkoinen kissa. Otin sen mukaani ja kannoin sylissäni ja ajattelin, että minun on mentävä ensimmäiseen eläinkauppaan ostamaan valjaat jotta kissa ei karkaa.

Eläinkauppa olikin ihan kulman takana. Sovitin myyjän avustuksella kissalleni valjaita, joihin kuului myös hieno, turkissomisteinen takki. Kokonaisuuden hinta oli 470 euroa, sillä takki oli Vuitton. En ostanut siitä kaupasta.

Sain kissan kotiin asti. En tiedä, miten pankkiasioitteni kävi.

Unessa en ihmetellyt muuta kuin kissavaljaiden korkeaa hintaa. Se kertonee jotain pankeista.

Heräsin kohdassa, jossa olin etsimässä hiekka-astiaa kissalleni. Toivottavasti löysin sen ajoissa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti